BAB 7


BAB 7

Tubuh Ariana yang dicempungnya dibaringkan di atas katil. Ariana masih lagi lena dibuai mimpi. Adam tersenyum sinis. Baru sebiji pil tidur dia masukkan ke dalam minuman Ariana gadis itu terus tak sedarkan diri sampai sekarang. Niatnya tadi hanyalah mahu mengelakkan dari diketahui Ariana arah tujuan mereka tapi lenanya sungguh panjang. Sampai diangkat hingga ke apartmentnya pun Ariana masih selesa dibuai mimpi.

 

Wajah Ariana diamatinya. So fair, so strikingly beautiful.Bisik Adam. Kulit Ariana yang putih melepak bila dipadankan dengan rambutnya yang hitam pekat, alisnya yang terbentuk dan bulu matanya yang lebat membuatkan dia kelihatan sangat menarik. Macam Snow White. Kecantikan yang membuatkan dia terpanggil untuk menyentuh keindahan yang terbentang di depan matanya.

 

Ariana bermati-matian mahu dia percaya yang dia mengandungkan bayinya. Tak ke macam mengiakan yang mereka berdua mempunyai hubungan intim seperti suami isteri sebelum ni? Pasti perempuan di hadapannya tak kisah kalau dia menidurinya. Perempuan seperti Ariana sanggup menjual tubuh untuk status dan kedudukan. Untuk harta. Sudah ramai perempuan jenis itu yang dijumpainya. 

 

' Rezeki datang mengadap, tunggu apa lagi ? ' bisik suara jahat kepada Adam.

 

Only loser do such thing Adam… suara yang lain berbisik perlahan. Adam menjarakkan diri daripada Ariana. Dia berundur setapak demi setapak ke belakang. Matanya masih tak lepas memandang gadis yang dikatakan mengandungkan anaknya itu. Tegar Ariana membohonginya, ada hati pula mahu memerangkap dia untuk menjadi bapa kepada anak dalam kandungannya yang datang entah dari mana. Marahnya kembali menerjah. Adam membatukan diri di hadapan pintu bilik. Berkira-kira samada mahu keluar atau tidak.

 

Dia kembali ke sisi katil yang menempatkan si gadis cantik yang menjadi tawanannya. Antara kemahuan dan prinsip seorang lelaki. Adam semakin keliru dengan pertimbangan akal dan pertimbangan nafsu.

 

She wants you! Dia yang datang cari kau. Mati-mati kata pregnantkan anak kau. Perempuan macam dia memang bersorak gembira lah kalau kau bagi perhatian Adam! ’ syaitan berbisik sakan. Tak mahu kalah. 

 

Adam ketawa kecil, Rambut Ariana dibelainya. Diusap wajah gadis yang masih nyenyak di alam mimpi, cantik. Akhirnya Adam tewas, tewas dalam sumpahan nafsu lelakinya sendiri..seperti tumpasnya Adam dengan kecantikan Hawa...dek bisikan syaitan yang sama.

 

 

* * * * * * * * * * *

 

Kepala Ariana terasa seperti di awang-awangan. Badannya terasa berat seperti ditindih sesuatu. Badannya juga terasa lebih hangat dari biasa. Walaupun matanya tertutup dan dia hanya separuh sedar, tapi dia dapat rasakan dengan jelas ada sesuatu sedang menjalar di tubuhnya. Dia menggagahkan diri untuk membuka mata. 

 

Pandangannya yang kabur semakin jelas. Adam begitu dekat dengannya. Sangat dekat bagaikan langsung tidak terpisah ! Tubuh Adam terus ditolaknya, dia cuba untuk meleraikan rangkulan Adam tapi ternyata kudrat perempuan bertubuh kecil sepertinya tidak mampu untuk menolak badan Adam yang jauh lebih besar saiznya. 

 

Mereka bergelut tapi kudrat Ariana tetap takkan mampu memisahkan Adam darinya. Lelaki itu sudah tenggelam dalam nafsunya. Tangisan dan rayuan Ariana juga sudah hilang maknanya di telinga Adam. Pasrah, Ariana berhenti melawan. Dia membatukan diri, air matanya laju mengalir.

 

Bagaikan baru tersedar dari rasukan, Adam turut sama berhenti. 

 

Rambut  Ariana  digenggamnya. Tidak  sekasar  sebelum  ini. Memaksa  Ariana memandang  anak  matanya  tepat. 

 

" Kenapa Ariana ? Kau nak sangat pregnantkan anak aku kan? Now you can get it. Anak dalam kandungan kau sekarang anak jantan lain! " 

 

"Please Adam...I'm not pregnant.. Aku mengaku aku tipu..! Stop this now, please! The doctor was wrong! "

 

"Doctor can’t be wrong. Ko saja nak merosakkan nama aku kan??? "

 

Ariana tak mampu menjawab persoalan Adam. Teresak-esak dia menangis. Dia sangkakan Adam bukan jenis begini. Menyesal dia membantu Juwita.

 

" Siapa yang hantar kau ? "

 

Ariana geleng. Adam semakin berang.

 

"Cakap !"

 

" Nobody sent me!" jerit Ariana.

 

" Kau jangan bohong Ariana..Kau perempuan simpanan Botak kan?? Gaji ciput tinggal di Puteri Palma... Kau ingat orang tak tahu? " terbayang musuh ketatnya. Ramzul Aziz yang berkepala botak. Banyak tender yang mereka rebutkan sebelum ini. Berlumba menggunakan cara kotor, itu sifat Botak yang sangat jelas.

 

Botak ? Siapa botak ? Memang gajinya tak sebesar pendapatan Adam. Tapi kondominiumnya adalah pemberian papanya! Keji tuduhan Adam.

 

" No....Aku tak kenal dia...! Lepaskan aku Adam...Lepaskan..!! " badan Adam masih cuba ditolaknya. Masih gagal. Rangkulan Adam dikemaskan.

 

" Perempuan kotor macam kau ni jangan nak berlagak sucilah. Bukan kau tak pernah tidur dengan jantan lainkan? Tapi satu Malaysia kau jajak cerita aku yang rosakkan kau! As you wish...Ariana" Adam senyum puas melihatkan Ariana yang semakin takut. Ariana mahu dia berhenti sekarang? Tidak mungkin. Dia tidak sekuat itu untuk melawan nafsunya sendiri. Kalau siang tadi Ariana mengaku perkara seperti ini tidak akan berlaku.

 

" No....Adam...No!..Please Adam…" air mata dan rayuan Ariana sudah tak berguna lagi. Andai masa boleh diputar, Ariana tidak sepatutnya merosakkan nama baiknya sedari awal lagi.

 

" Too late Ariana" Satu kucupan lembut hinggap di ubun-ubun Ariana, ke pipinya dan terhenti di telinganya. " Dont mess up with me again, sayang..."

 
p/s : Just home and tired! but takut esok lagi busy before flying out utk outstation, so saya postkan BAB 7 utk you all yang sangat best support The Wedding Breaker! Thanks! Kalau saya dapat internet connection, saya akan update BAB 8 etc, kalau tak please check kat sini ye : The Wedding Breaker Penulisan2U since saya dah emailkan kat penulisan2u sampai BAB 11.



Okay? Bad ? Or do you LIKE it! ;D

Comments

  1. Best!!!
    Kalau nak tggu kat penulisan 2 u mesti lma;(

    ReplyDelete
  2. Adam jahat! T_T Kesian Ariana...
    Harap2 ada internet connection kak..!cant wait ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye thanks iman. baru dapat online.OMG! lol

      Delete
  3. nak lg..
    lps ni msti adam sedar yg ariana masih dara lg..
    so msti dia rsa bsalah sgt,huih org camni ad perasaan ke??

    t'emo pulak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe Adam memang ....!lol
      thanks ai-resya :D

      Delete
  4. Replies
    1. hye tasya! sorry buat tertungguuu! baru dapat tenet.thanks for ur support dear :D

      Delete
  5. nak baca lagi...cepat post bab yg baru ye cik writer..nk tggu kat penulisan2u..lambat sgt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks edayne :) sorry kalau tertunggu. check kat p2u mmg tak de lagi.haha. saya upload plg lambat esok ye.

      Delete
  6. good job writer. keep it up,,,,, really enjoy yur story and I Luv it

    ReplyDelete
  7. kat p2u lambat la...post sini la...pasni mesti adam taw yg ariana still virgin...hope adam akan bertanggungjawab dgn perbuatan die...poor ariana...ntah2 peggy btl x nti??pasni adam mesti nyesal sungguh2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adakah ariana akan pregnant? hehe kt tngok nnti.lol
      thanks blinkaltheday :D

      Delete
  8. really..hmmm hopefully u will able to upload it as fast as u can...though...i mean..the story line is really good..keep up ur gud work..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol thanks anon :D
      paling lambat sy update esk yee. sorry make u guys waiting

      Delete
  9. nak lagi...nak lagi...x sabar tggu next story....

    ReplyDelete
  10. kat penulisan2u lama la nak post,post la kat sini cept2 ye..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol okay anon, just dapat tenet. OMG.then datang ni salah bawa pendrive.haiyooo.esok eh.sibuk gle tgh outstation ni :C

      Delete
  11. cepatlah sambung nak tunngu kat penulisan u2 lambat sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay dear, iAllah plg lambat esok ek..thanks 4 ur support :))

      Delete
  12. Erks.. Pity ariana.. Selamat kt tgn adam.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...kadang nasib semua org tak sama...tp pasti ada hikmah disebaliknya :) iAllah.hehe
      thanks acu!

      Delete
  13. Hi! kat P2u mmg lama nk tunggu, hope author add n3 ASAP. Tq & really appreciate it!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks anon n sorry make u waitt..!internet baru dijumpai.haha.but dtg cc pendrive plak salah bawa.OMG.esok ya

      Delete
  14. best2...post kat cni je..pls pls..kat p2u lambat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah lambat kan kat p2u ingat dah ada tade lg. sy upload esok ya :)
      thanks anon

      Delete
  15. Dear author,

    hope can read the n3 soon, can't wait!!! Gud job with the story line.
    tc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks anon really appreciate ur support! ;) will update the n3 ASAP lol

      Delete
  16. Bla nk post entry bru???
    Setiap hri pown tggu...
    Sedihnyaaaa:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sorryyy farraaa! i tot by the time saya balik dari outstation p2u dah siarkan dh. wrong rupanya. baru jumpa internet ni.iAllah will update paling lambat esok ek

      thanks for keep on coming :D

      Delete
  17. Cepatla post.p2u. Tu hampehhj..cite ni best sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks anon. iAllah esok update ye. thanks again :)

      Delete
  18. Thanks semua for your comment and sorry saya baru dapat jumpa internet sepanjang outstation ni sangat2 sibukk...dah online ni salah pendrive plak.ingat bleh update arini. esok ye semua
    thanks a lot for your spport :D

    ReplyDelete
  19. Tak taw la knapa dgn p2u...Dh bper hri x update...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah...kan...? banyak sambutan kot...tak sempat nk cover.lol. ok dah update farra! hehe

      Delete
  20. p2u x leh harap la.. huhu .. Lama! Terseksa jiwa raga...
    kalau nak promote kat FB memang tempat yg bagus . banyak mata2 novel mencari novel baru untuk diterbitkan... My suggest only la.. hehehe~

    ReplyDelete
  21. kesian rianna... ape2 pun mmg daebak la story nih... terbaik..

    ReplyDelete
  22. kesianya arian akhirnye die diperkose..sedihh..adam kejam!!

    ReplyDelete
  23. Ni la jd klau idup bertuankan nafsu...sian ariana

    ReplyDelete

Post a Comment

Most Popular Posts